Vipps nummer: 697378 for alternativ betaling utenfor normal booking

Avbestilling

Hvor ligger badstua?
Ved Gunnarsholmen i Kragerø. Google maps link: https://goo.gl/maps/X4cwsTp6dDoX3Yvs9​

Hva må man ha med?
To Håndklær, badetøy, sandaler (noen foretrekker ullsokker) og vann til å drikke.

Er det tilgang på dusj?

I badstuforeningas masterplan hører dusj og oppvarma garderober med i tilbudet, men foreløpig har vi kun kald ferskvannsdusj så lenge vi har mulighet til det i forhold til frost.

Er det garderobe?

Ja, vi har garderobe, for skifting og oppbevaring av klær, vesker o.l. - på eget ansvar.

​​

Hvor mange er det plass til?

10 - 12 personer, større grupper må gjerne si ifra slik at vi kan få dem booket inn.

Hvor varmt er det i badstuen?

Vi satser på å holde over 70c grader, kunder kan noen ganger sørge for at badstuen kan gå under 70c grader ved å holde døren åpen og/eller ikke legge på ved i ovnen eller ikke ringe oss hvis det mangler ved, derfor kan det ved noen uheldige ganger gjøre slik at vi ikke kan levere den kvaliteten vi ønsker å levere.

Hvordan booker jeg?
Du booker enkelt her på nettsiden. Alle tidspunkt og datoer er oppdatert her. Hvis badstumester er på badstuen kan badstumester booke deg in manuelt slik at du kan betale med VIPPS.

Hvordan betaler jeg?
Når du legger inn en bestilling så betaler du direkte med kort på nettsiden eller med VIPPS når det er nødvendig.

Aldersgrense?

Vi har ingen aldersgrense, men barn må være i følge med voksen person. Barn som blir med må kunne svømme. All bading og badstue er på egent ansvar. Barn som er 14 år og under går gratis men må ha med seg minst en ansvarlig voksen person i badstuen.

​​

Kan du drikke alkohol i badstua?

Nei, du bør ikke drikke alkohol i badstua vår - selv om sånt noe kan være veldig hyggelig av og til. â€‹

Må jeg poste et bilde på Instagram og bruke #kragerøbadstuforening?

Ja, det må du. Neida, det er frivillig. Men vi og sikkert mange andre blir veldig glade. Velkommen!

​​

Hva med hærverk og annet dumt?​

Vi i foreninga kan ikke skjønne at noen vil være så teite at de ødelegger for alle ved å gjøre noe dumt. Skulle noen være uheldige å ødelegge noe, så regner vi kaldt med at vedkommende betaler for seg/erstatter det ødelagte. OK? Reint hærverk vil bli anmeldt til øvrigheta.

​

Misbruk av medlemskap og rabattkoder vil bli uglesett hardt.

​

Sniking er kjipt, benytter du badstua uten å betale ber vi deg gå og du er ikke velkommen hos oss igjen.

Samværsregler

​

• Følg instruksjonene fra badstumester på stedet. Spesielt det som sies om sikkerhet.

• Bruk håndkle på benk.

• Bad ikke alene. Ta alltid med deg en person ut.

• Kun ferskvann fra kran på ovnen. Si fra til badstumester dersom det er behov for mer ferskvann.

• Vis respekt for andre gjester.

• Badstumester kan nekte adgang til personer synlig beruset.

• Føler du deg ukomfortabel, svimmel eller søvnig - forlat badstua straks.

• Forøvrig: Nyt utsikten og kos deg!

​​

Om noen ikke følger samværsreglene, blir de ganske snart bedt om å komme igjen en annen gang - fortrinnsvis når de er klare for å følge samværsreglene.

Salgsbetingelser

Selger er:

Kragerø Badstuforening

Kammerfossveien 2A

3772  Kragerø

kragerobadstuforening@gmail.com

Tlf: 47612421

Org.nr.: 924 571 543

og betegnes i det følgende som selger/selgeren.

Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som  kjøper/kjøperen.

​

Levering: Etter bestilling leveres varen til kundens epost konto så fort som systemet klarer. Da har kunden bevis på at kunden har booket sin booking til sin valgte tid for å bruke badstuen.

​

Angrerett: Vi driver for enkelhets skyld ikke med avbestillinger - det er dog lov med ombooking. Skulle Kragerø badstuforening av en eller annen merkelig grunn ha begått en feil, eller ikke besørge utlovet tilbud, refunderes besøkende med hele beløpet.

Vi tar forbehold om systemsvikt, og tekniske feil, men tar sikte på alltid å være løsningsorienterte og greie. Fordi brensel brukt på oppvarming og arbeidstimer brukt på klargjøring kan vi ikke gi angrerett ved levert tjeneste. Men hvis vi har ikke levert tjenesten til en lovt kvalitet skal vi prøve så godt som mulig å rette opp denne feilen.

Reklamasjon:
Hvis det foreligger en mangel ved varen må kjøper innen rimelig tid etter at den ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget, gi selger melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen. Kjøper har alltid reklamert tidsnok dersom det skjer innen 2 mnd. fra mangelen ble oppdaget eller burde blitt oppdaget. Reklamasjon kan skje senest to år etter at kjøper overtok varen.

Reklamasjonsaker sendes til:

Kragerø Badstuforening

kragerobadstuforening@gmail.com

Tlf: 47612421

Konfliktløsning:

Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet er tilgjengelig  på  telefon 23  400  600  eller www.forbrukertilsynet.no.

Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen inngis her: http://ec.europa.eu/odr.