Drop-in

Søndag

10:00-16:00

Diverse info

Drop-in koster 120,- for medlemmer og 150,- for ikke-medlemmer per person.  For mer info om ledige drop-in og tider, se her.  Medlemskap koster kr 230,- i året per person. Du kjøper det her på hjemmesiden vår.

​Avbestilling

Vi driver for enkelhets skyld ikke med avbestillinger - det er dog lov med ombooking. Skulle Kragerø badstuforening av en eller annen merkelig grunn ha begått en feil, eller ikke besørge utlovet tilbud, refunderes besøkende med hele beløpet.

Vi tar forbehold om systemsvikt, og tekniske feil, men tar sikte på alltid å være løsningsorienterte og greie.

Hvor ligger badstua?
Ved Gunnarsholmen i Kragerø vel.​

Hva må man ha med?
To Håndklær, badetøy, sandaler (noen foretrekker ullsokker) og gjerne vann til å drikke.

Er det tilgang på dusj?

I badstuforeningas masterplan hører dusj med i tilbudet, men foreløpig har vi kun kald ferskvannsdusj så lenge vi har mulighet til det i forhold til frost.

Er det garderobe?

Ja, vi har garderobe ombord, for skifting og oppbevaring av klær, vesker o.l. - på eget ansvar.​​

Hvor mange er det plass til?

10 - 12 som sagt, og altså litt avhengig av hvor glade folk er i hverandre.

Hvor varmt er det i badstuen?

Vi satser på å holde over 70c grader, kunder kan noen ganger sørge for at badstuen kan gå under 70c grader ved å holde døren åpen og/eller ikke legge på ved i ovnen eller ikke ringe oss hvis det mangler ved, derfor kan det ved noen uheldige ganger gjøre slik at vi ikke kan levere den kvaliteten vi ønsker å levere.

Hvordan booker jeg?
Du booker enkelt her på nettsiden. Alle tidspunkt og datoer er oppdatert her.

​

Må jeg booke online til Drop-in?

Ja. Hvis ikke badstumesteren er på badstuen, da kan badstumesterene booke deg inn med VIPPS.

Hvordan betaler jeg?
Når du legger inn en bestilling så betaler du direkte med kort på nettsiden. Vi har også VIPPS for de gangene vi booker deg inn manuelt.

Aldersgrense?

Vi har ingen aldersgrense, men barn må være i følge med voksen person. Barn som blir med må kunne svømme. All bading og badstue er på egent ansvar. Barn som er 14 år og under går gratis men må ha med seg minst en ansvarlig voksen person i badstuen.

​​​

Kan du drikke alkohol i badstua?

Nei, du bør ikke drikke alkohol i badstua vår - selv om sånt noe kan være veldig hyggelig av og til.

​​​

Jeg bader ofte, har dere noen rabattordning?

Selvfølgelig! Vi har årskort og månedskort, i tillegg får du rabatter som medlem! Våre medlemmer er det beste som finnes.

Må jeg poste et bilde på Instagram og bruke #kragerøbadstuforening?

Ja, det må du. Neida, det er frivillig. Men vi og sikkert mange andre blir veldig glade. Velkommen!

​​​

Hva med hærverk og annet dumt?​

Vi i foreninga kan ikke skjønne at noen vil være så teite at de ødelegger for alle ved å gjøre noe dumt. Skulle noen være uheldige å ødelegge noe, så regner vi kaldt med at vedkommende betaler for seg/erstatter det ødelagte. OK? Reint hærverk vil bli anmeldt til øvrigheta.

​​

Misbruk av medlemskap og rabattkoder vil bli uglesett og sanksjonert.

​​

Sniking er kjipt, benytter du badstuen uten å betale belønnes dette med bortvisning og du må virkelig overbevise for å bli ønsket velkommen tilbake.

Samværsregler

​

• Følg instruksjonene fra badstumester på stedet. Spesielt det som sies om sikkerhet.

• Sitt på håndkle på benk.

• Bad ikke alene. Ta alltid med deg en person ut.

• Kun ferskvann fra kran på ovnen. Si fra til badstumester dersom det er behov for mer ferskvann.

• Vis respekt for andre gjester.

• Badstumester kan nekte adgang til personer synlig beruset.

• Føler du deg ukomfortabel, svimmel eller søvnig - forlat badstua straks.

• Forøvrig: Nyt utsikten og kos deg!

​​

Om noen ikke følger samværsreglene, blir de ganske snart bedt om å komme igjen en annen gang - fortrinnsvis når de er klare for å følge samværsreglene.​​

Ledige Drop-in timer

Dec 11 - Dec 17